Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "AtroX_Worf" (Sep 7th 2012, 12:02am)
Quoted
Get More from Your Membership
In addition to Free Two-Day Shipping, Amazon Prime members enjoy unlimited instant streaming of hit movies and TV episodes and can borrow popular Kindle books at no extra cost.
Kindle Owners' Lending Library - Read for Free
With Amazon Prime, Kindle owners can choose from more than 180,000 books to borrow for free with no due dates, including over 100 current and former New York Times best sellers and all 7 Harry Potter books.
kann mir mal jemand ne empfehlung geben was mann zz. kaufen kann?
Hab mich noch überhaupt nicht damit beschäftigt. Nun will aber meine Frau so ein E-Book haben.
Die hat mit PC und sonstiges null komma null am hut.
Ich brauch also was einfaches!
thx schon mal
Hat schon wer mit den Amazon Tablets (oder auch anderen Tablets in dem Preisbereich) Erfahrungen gemacht? Insbesondere, wie gut lässt sich damit Text eingeben? Benötige eigentlich nur Browser (Facebook, Youtube), Skype und bisschen Audio... Mit so ner Handytastatur ist ja tippen irgendwie behindert.
Ich will einen Kindle haben. Also einen eReader. Kein Tablet. Das Fire scheidet also aus. Das Paperwhite erscheint vermutlich vorerst/gar nicht in Deutschland und man kann auch aus Deutschland nicht bei amazon.com bestellen. Was soll ich jetzt tun? Hätte den schon gerne zeitnah, vorallem da die Uni bald wieder losgeht und ich während der Zugfahrt gerne lesen würde. Soll ich mir jetzt einen Touch oder die überarbeitete Version des Kindles mit Leselampe (weil ich auch gerne am Abend lesen möchte und mein Zimmer ist nicht gut beleuchtet) oder was sollte ich tun? Bin ratlos aktuell.
This post has been edited 2 times, last edit by "Imp_Akhorahil" (Oct 12th 2012, 5:57pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "DS_Don_Grotto" (Oct 12th 2012, 6:48pm)