You are not logged in.

  • Login

Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

DS_Mirac

Professional

  • "DS_Mirac" started this thread

Posts: 619

Occupation: GER

  • Send private message

1

Thursday, August 21st 2003, 9:04pm

Spielnr.: 1058 - AoK.Conquest.Juli: 10. Spieltag<br>DIC_reALFool_ DS_Mirac Achill_DAoH <br >vs.<br >

<iframe src="http://www.mastersgames.de/files/aok_show_erg.php?game_id=1058" width="600" height="200" name="Status" marginheight="0" marginwidth="0" frameborder="0"><p>Browserproblem!!!</p></iframe>

DS_Mirac

Professional

  • "DS_Mirac" started this thread

Posts: 619

Occupation: GER

  • Send private message

2

Thursday, August 21st 2003, 9:04pm

DIC_reALFool_ ist nicht erschienen :(

Posts: 1,837

Location: Müritzregion

Occupation: GER

  • Send private message

3

Thursday, August 21st 2003, 9:22pm

hm er ist neu, maybe wusste er nicht wo er die ip herbekommt, ging mir im 1. game genauso bis mir die einer per zm durchgab

DS_Mirac

Professional

  • "DS_Mirac" started this thread

Posts: 619

Occupation: GER

  • Send private message

4

Friday, August 22nd 2003, 9:37am

Er sollte Host sein. ;) Vieleicht ist ja was dazwichen gekommen und er äussert sich mal.

OLV_teh_pwnage_

Intermediate

Posts: 302

Location: Geislingen/steige

  • Send private message

5

Saturday, August 23rd 2003, 12:44pm

hmm sry Leute

Ich hab leider recht wenig ahnung wie das hier so abläuft.
Ich hab in den regeln nachgelesen, da stand irgendwas von masterszone, da bin ich hin, war aber nix los und in den masterschat bin ich net reingekommen, da kam ne fehlermeldung

Imp_Vmax_

Professional

Posts: 766

Occupation: GER

  • Send private message

6

Saturday, August 23rd 2003, 3:31pm

klick in der masterszone immer wieder mal auf "aktualisieren"

dann kommen irgendwann so 15-20 nach die Losungen und dann musst schauen in welchen Team du bist und ob du Host bist. Wenn du Host bist klick dann auf "IP" und gib deine IP ein und mach ein Spiel auf. Ansonsten weiter auf "aktualisieren" klicken und auf die IP warten :)