You are not logged in.

  • Login

Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

  • "SIM_Hexe_S" started this thread

Posts: 6,252

Location: Taunusstein

Occupation: GER

  • Send private message

1

Sunday, January 18th 2015, 5:57am

Neuer Server am Start

Ich habe mir jetzt selbst mit ein paar Leuten einen Server gegönnt, der auch schon online ist.
Bin noch ein bißchen am Rumbasteln und konfigurieren, aber es wird auch schon gebaut.
Der Server soll langfristig laufen. Wenn was ist kann ich mich auch sicher schneller drum kümmern als Jack das konnte. Es soll aber auch noch einen zweiten Ansprechpartner geben.

Falls jemand mitspielen will, sprecht mich an, ich würde mich freuen wenn der Server belebt ist.
Ich kann jederzeit, à la minute sozusagen, slots dazu buchen. Kostet pro Jahr knapp10 Euro pro slot, also nicht mal nen Euro im Monat :)
................................................................ believing I had supernatural powers I slammed into a brick wall.......

Life is uncertain. Eat dessert first!!!



Hexe@job:  8) . . .MietBAR auf Facebook

  • "SIM_Hexe_S" started this thread

Posts: 6,252

Location: Taunusstein

Occupation: GER

  • Send private message

2

Friday, January 30th 2015, 7:22pm

Okay, fertig konfiguriert. Jemand mitspielen? :)
................................................................ believing I had supernatural powers I slammed into a brick wall.......

Life is uncertain. Eat dessert first!!!



Hexe@job:  8) . . .MietBAR auf Facebook