Quoted
Civilization Bonuses Edit
All infantry -10% cost in Feudal Age, -15% cost in Castle Age, and -25% in Imperial Age.
All infantry have +1 attack damage bonus versus buildings.
Villagers have +5 attack bonus versus boars.
Population cap allows 10 extra in Imperial Age
Team Bonus Edit
Barracks +20% work speed.
Zitat
"I played a game vs edie where he asked me for save and eixt cause he "deleted tc". SO i did save. I checked rec and saw he lost 2 vils on boars (and he lost his scout). He didnt even bother to "delete his tc to at least make a better lie."
Die 25% gelten ab Feudal. Das mit den 10, 15 und 25 muss entweder aus AoK oder irgendeinem anderen älteren Patch sein. Ich kenne das nur mit 25jo das hier stimmt eher:
All infantry -10% cost in Feudal Age, -15% cost in Castle Age, and -25% in Imperial Age.
![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "Sney" (Apr 5th 2013, 8:11pm)
Zitat
"I played a game vs edie where he asked me for save and eixt cause he "deleted tc". SO i did save. I checked rec and saw he lost 2 vils on boars (and he lost his scout). He didnt even bother to "delete his tc to at least make a better lie."
Kann mir jemand etwas zu meinem Problem sagen? Ist echt schlecht so zu spielen.
This post has been edited 1 times, last edit by "[*HS*] Anti" (Apr 5th 2013, 8:51pm)
Die guten alten RTS-Zeiten, in denen man noch jede Rax einzeln auswählen musste ^^ Was dauert wohl länger, meinen alten PC entstauben und die hotkey-Datei kopieren oder alles nochmal neu einstellen?Hab erstmal 15 Swordsman in 3 Kasernen in auftrag geben und mich gewundert das 2 stück nich ausbilden![]()
Max annoying immer zwischen den kasernen hin und her zu wechseln, wenn man da 10 stück stehen hat.
Feudalzeit gehen. Markt bauen. Karto forschen.Eine wichtige Frage: wie stellt man ein das beide mates das gleiche sehen können?
Ist maximal verwirrend das ich nicht sehen kann was mein mate macht und wo er attacked wird etc.