You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Burhorst

Professional

• "Burhorst" has been banned
  • "Burhorst" started this thread

Occupation: Deutschland

• Send private message

1

Thursday, October 21st 2010, 11:52pm

Unentschieden???

gibt es eine unendschiedenfukntion? (bin grad in sonem game bitte um schnelle antworten)

2

Friday, October 22nd 2010, 12:16am

Nein.

3

Friday, October 22nd 2010, 3:41am

Ich bin der Ansicht, Terraner sollten ein Gebäude am Boden haben müssen, um nicht zu verlieren. Dann gäbe es auch keine "unentscheiden". ^^

4

Friday, October 22nd 2010, 11:20am

Quoted

Original von disaster
Ich bin der Ansicht, Terraner sollten ein Gebäude am Boden haben müssen, um nicht zu verlieren. Dann gäbe es auch keine "unentscheiden". ^^

Errrrr... nein :D!

zecher_shock

Intermediate

Occupation: GER/NL

• Send private message

5

Friday, October 22nd 2010, 1:30pm

Manchmal wirklich schade, man sollte ein draw vorschlagen können, das der Gegner annehmen oder ablehnen (=weiterspielen) kann. Wär uU nützlich, auch wenn ich sowas erst einmal hatte, gottseidank. Was ne Zeitverschwendung, dann lieber rausgehen und 1-3 normale Games in der Zeit gewinnen ^^