You are not logged in.

• Login

Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Unregistered

1

Wednesday, May 29th 2002, 10:07pm

Spielnr: 39, I.RoR-Revival: 3.Spieltag<br><br>El_Marinero, harzer_knaller, MisterBlue<br>vs.<br>kOa_

<iframe src="http://www.mastersgames.de/files/ror_show_erg.php?game_id=39" width="600" height="300" name="Status" marginheight="0" marginwidth="0" frameborder="0"><p>Browserproblem!!!</p></iframe>

2

Wednesday, May 29th 2002, 10:21pm

Spielnr: 39, I.RoR-Revival: 3.Spieltag<br><br>El_Marinero, harzer_knaller, MisterBlue<br>vs.<br>kOa_

ein ganz großes sorry an alle. irgendwie bin ich immer geflogen :-(. ich hab mich zur zweiten runde nicht angemeldet. das kann man keinem zumuten. <br><br>danach haben falke,faust,harzer und mari ein 2v2 ow gemacht. ich hab gewatcht. ging ne ganze weile gut. aber nach 20 min bin ich auch da geflogen. :/

3

Thursday, May 30th 2002, 8:40am

Frust #1