Dear visitor, welcome to MastersForum.
If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works.
To use all features of this page, you should consider registering.
Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process.
If you are already registered, please login here.
"naja"
ich hab night irgendwie zu sehr im stich gelassen und die anderen haben ihn zu tode gedoppelt

ich hab abgesehen von 1 scout nie eine gegnerische unit bei mir gesehen
sry
ja scheisse war nen missverständniss. hab smoke geschrieben er soll ma auf night weil ich als ich von dem master knt in meiner base abgelenkt wurde meine armee verblasen hab und aus dem kurz gemeinten is dann dauerhaft geworden sry.....