Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "MMC|M1zuNo_" (Mar 24th 2006, 9:04am)
Quoted
Original von disaster
Heute durfte ich dann zum ersten mal die Erfahrung mit Droptrick in Age3 machen. Fire_Dragon hiess er.
Gamestats
Da geht man wohl besser gleich raus.![]()
Quoted
Original von [OredE]Gott_Ra
re_khan ist von den NWs ausser esgl und hat nur ne scheiß connection; aber ist bestimmt kein dropper.

Quoted
war aber shcnell genug sodass ich den win noch bekommen habe
This post has been edited 1 times, last edit by "OredE_Braveheart" (Mar 24th 2006, 11:36am)
This post has been edited 3 times, last edit by "Last_Junky" (Mar 26th 2006, 11:28pm)
Quoted
Original von LXIII_Phantom
kann man was gegen die machen? hatte eben auch so einen fall...
hab gemeinsam mit Gott_Ra und OredE_Amu gegen 3 Drophacker gespielt...
im prinzip bekennen die sich sogar im dialog:
"er macht den coup"
"3v2 macht nichts aus"
"jedes mal"
mich regt sowas auf... tritt auch bei dem eigentlichen hacker (eso nick = __A_l_4_r_1_c__ " in der statistik unter "custom games" deutlich hervor mit 100 games die nicht bis in age 2 gingen.
hier nochmal der dialog und der Link zum Game.