Dear visitor, welcome to MastersForum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Quoted
"If there was no darkness -
how could we see the light?"
MfG 
naja, ich versuchs weiter... ^^
(ich wills ja selber auch wissen^^) This post has been edited 1 times, last edit by "Seraph" (Feb 27th 2005, 4:26pm)
Quoted
Original von OoK_Wickie
Hehe, ich hab die Lösung![]()

Quoted
dass dieses Rätsel weder auf einem klassischenzwei- noch auf einem dreidimensionalen Objekt gelöst werden kann. Wir brauchen also ein Objekt, das keine Vorder- und Rückseite hat, sondern vom Prinzip her nur aus einer Fläche besteht. Die Lösung: eine Möbiusschleife!. weiterlesen...
This post has been edited 2 times, last edit by "Neptune" (Feb 27th 2005, 6:12pm)
Quoted
die Leitungen dürfen aber weder über/untereinander laufen (also sich kreuzen)
This post has been edited 1 times, last edit by "Neptune" (Feb 28th 2005, 12:58am)
Quoted
Original von Springa
Einfaches Graphentheorieproblem.. gibt einen Beweis, dass es in der Ebene keinen planaren (=kreuzungsfreien) bipartiten Graphen der Ordnung 6 gibt. Das ist genau dieses Rätsel...